Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 15:42:20 +0300

Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/04772 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Rasina küla, 18184 Ahja-Rasina tee// 
Koolimaja// Vana-Remmelga (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu 
ümberehitus Rasina külas) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädeva asutuse kaasamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26979563>  (menetlus nr: 
428617), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (HEIKO KALJUVEE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister